Často kladené otázky

Publikované 21.06.2023

OBJEDNÁVKY

 

Ako nakupovať na vašej stránke?

Je to veľmi jednoduché a intuitívne. Na stránkach toysimply.sk si vyberiete konkrétny produkt a vložíte ho do nákupného košíka. V pravom hornom rohu vidíte svoj nákupný košík. V nákupnom košíku môžete upraviť počet položiek a v ďalšom kroku si môžete vybrať spôsob platby a spôsob doručenia, ktorý vám najviac vyhovuje. Potom sa dostanete k poslednému kroku, v ktorom zadáte svoje osobné údaje vrátane adresy doručenia a môžete sa zaregistrovať alebo dokončiť nákup bez registrácie. Na dokončenie celého procesu objednávky stačí len odoslať objednávku, čím sa automaticky schvália obchodné podmienky nášho e-shopu.

 

Môžem si objednať bez registrácie?

ÁNO, môžete. Ak nechcete využiť registráciu, všetky informácie o stave vašej objednávky vám zašleme na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri dokončení nákupu. 

 

Ako zistím, že moja objednávka bola prijatá?

Do niekoľkých sekúnd po dokončení objednávky dostanete na zadanú e-mailovú adresu potvrdenie objednávky, ktoré bude obsahovať všetky podrobnosti o vybranom výrobku (vybraných výrobkoch), finančnú hodnotu objednávky, spôsob platby a doručenia a vami zadanú adresu doručenia.

 

Čo zaručuje kvalitu ponúkaného tovaru?

Samotná značka MiDeer, ktorá je nasledovníkom moderného dizajnu drevených hračiek na svete. Viac informácií nájdete v článku O značke MiDeer.

 

Môžem svoju objednávku zmeniť alebo zrušiť?

ÁNO, snažíme sa pre vás urobiť maximum. Ak chcete zrušiť svoju objednávku, musíte nás o tom čo najskôr informovať, a to buď e-mailom na adrese info@toysimply.sk, alebo sms správou/telefonicky na čísle +420 737 202 016. Po prijatí e-mailu o odoslaní objednávky už nie je možné objednávku zmeniť, v takom prípade odporúčame zásielku od dopravcu neprevziať.

 

Môžem si objednať telefonicky alebo e-mailom?

NIE, nechceme byť zodpovední za to, čo si objednáte. E-shop je veľmi intuitívny a celý proces nákupu vám zaberie niekoľko minút. Pred dokončením objednávky skontrolujete, či ste poskytli všetky informácie podľa vašich požiadaviek.

 

 

PLATBA A FAKTURÁCIA

 

Aké sú možnosti platby?

Na našom eshope sa vám snažím ponúknuť čo najviac možností, aby ste si mohli vybrať platbu, ktorá vám vyhovuje. Podrobné informácie o možnostiach platby nájdete TU.

 

Kedy dostanem faktúru za objednaný tovar?

Po dokončení nákupu vám zašleme faktúru na zadanú e-mailovú adresu. Vtedy je tovar pripravený na odoslanie. Táto faktúra je pripojená ako príloha k e-mailu a je vo formáte PDF. Pre vaši kontrolu prikladáme k zásielke papierovú verziu dodacieho listu. V prípade platby bankovým prevodom je faktúra zaslaná v čase dokončenia objednávky e-mailom.

 

Je bezpečné platiť kreditnou kartou online?

ÁNO. Na našich webových stránkach pracujeme s globálnou platbou GO pay. Po dokončení objednávky budete presmerovaní na zabezpečenú stránku GO payments. Na základe bezpečnostného štandardu 3D Secure je stránka zabezpečená a prenos informácií o platobnej karte medzi serverom a prehliadačom (používateľom) je šifrovaný.

 

Prečo nemôžem platiť kartou?

Dôvodov môže byť niekoľko. Prvým dôvodom môžu byť nesprávne zadané informácie o samotnej karte pri jej zadávaní - v takom prípade stačí platbu zadať znova a pre istotu všetko skontrolovať. Ak platba stále neprebehla, platobná karta môže byť neplatná (dátum platnosti je vyznačený priamo na karte). Ak je aj dátum platnosti karty v poriadku, potom buď vaša karta neumožňuje platby online, alebo ste nastavili nízke limity, alebo ste prekročili počet platieb za deň. Môžete si to overiť v internetovom bankovníctve alebo sa obráťte na svoju banku.

 

 

DOPRAVA

 

Aké sú možnosti doručenia?

V našom e-shope sa snažíme byť čo najviac nápomocní. Preto si pri dokončovaní procesu nákupu môžete vybrať z niekoľkých možností prepravy. Podrobnejšie informácie o jednotlivých dopravcoch a ich službách nájdete TU.

 

Koľko zaplatím za dopravu?

Záleží len na Vás, aká bude výška tejto sumy. Ponuka možností je široká a závisí od toho, aký typ prepravy si vyberiete. A cena dopravy je uvedená priamo pri výbere spôsobu dopravy. A aby sme vás motivovali, ponúkame Vám dopravu zdarma od celkovej sumy 49,- Euro.

 

Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?

V prípade registrovaného zákazníka môžete po prihlásení vidieť číslo zásielky v časti Moje objednávky a po kliknutí vás systém presmeruje na webovú stránku dopravcu s podrobnosťami o vašej zásielke. V prípade, že nie ste zaregistrovaný, pošleme vám pri odoslaní informačný e-mail na adresu, ktorú ste uviedli pri dokončení nákupu. V e-maile je priamy odkaz na webovú stránku dopravcu, kde si môžete pozrieť aj podrobnosti o zásielke.

 

Ako dlho môžem očakávať doručenie svojej objednávky?

ČO NAJSKÔR! Naším cieľom je, aby ste boli čo najviac spokojní. Všetko závisí od času odoslania vašej objednávky. Ak odošlete objednávku v pracovný deň podľa nastavení dopravcu, pošleme ju ešte v ten istý deň. Objednávku môžete očakávať nasledujúci pracovný deň. V opačnom prípade sa snažíme dodržať štandardnú dodaciu lehotu do 2pracovných dní od prijatia objednávky.

 

Môžem zmeniť dátum doručenia alebo adresu?

ÁNO, môžete. Všetko závisí od toho, ktorú prepravnú spoločnosť a aký jej produkt ste si vybrali na doručenie zásielky. Podrobnejšie informácie o tom, ako vykonať zmeny, nájdete na odkazoch jednotlivých dopravcov s podrobnými informáciami TU.

 

Dodávate tovar aj do zahraničia?


NIE.Ponúkame prepravu len v rámci územia Slovenskej republiky.

 

 

SŤAŽNOSTI A VRÁTENIE TOVARU

 

Mám právo odstúpiť od kúpnej zmluvy?

ÁNO. Ak nie ste s tovarom spokojní, môžete ho do 14 dní od doručenia vrátiť bez udania dôvodu alebo vymeniť za iný do 30 dní. Podrobnosti o podmienkach vrátenia alebo výmeny tovaru nájdete TU.

 

Ako môžem vrátiť svoj nákup?

Je to jednoduché. Stačí vyplniť formular . Potom tovar vhodne zabaľte a pošlite späť. Zásielku môžete poslať osobne na adresu: toySimply s.r.o., Pomezí 300, 569 71 Polička, Česká republika, alebo nám môžete dať vedieť na info@toysimply.sk, kde si máte zásielku vyzdvihnúť a my všetko zariadime. Podrobnosti o celom procese nájdete TU.

 

Aká je dĺžka záručnej doby na zakúpený tovar?

2 ROKY. Spotrebný tovar môžete reklamovať do 24 mesiacov od jeho prevzatia, ako to vyžaduje zákon.

 

Aký je postup vrátenia peňazí?

V okamihu, keď dostaneme vami zaslaný tovar späť, Vás budeme informovať e-mailom o potvrdení vrátenia tovaru.

Ak ste za tovar zaplatili kreditnou kartou online, online prevodom alebo bankovým prevodom, peniaze Vám pošleme späť na bankový účet, z ktorého ste platbu uskutočnili. Vrátenie peňazí sa zvyčajne uskutoční do 7 dní od prijatia vráteného tovaru.

V prípade dobierky Vás budeme kontaktovať e-mailom, aby sme vám oznámili číslo bankového účtu, na ktorý má byť suma prevedená. Vrátenie peňazí sa zvyčajne uskutoční do 7 dní od oznámenia údajov o bankovom účte.

 

Objednaný tovar prišiel poškodený, čo mám robiť?

Ak zásielka vykazuje známky poškodenia už v čase, keď ju máte prevziať od prepravcu, zásielku nepreberajte. Zásielka nám bude vrátená a my všetko skontrolujeme a okamžite Vám pošleme novú zásielku s tovarom.

V prípade, že napriek tomu zásielku prevezmete a následne zistíte, že tovar je poškodený, naša spoločnosť zodpovedá za vady tovaru. Preto nás prosím kontaktujte na adrese info@toysimply.sk do 48 hodín od prijatia zásielky, aby sme mohli všetko včas vyriešiť s dopravcom. Viac informácií nájdete TU.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prílohy